آگهی رایگان همشهری

آگهی رایگان همشهری، تبلیغات رایگان برای همشهری های تهران، کرج، اصفهان، شیراز و ... و وب سایتهای درج آگهی رایگان در این بخش ارائه می گردد.

آگهی رایگان همشهری

آگهی رایگان همشهری، تبلیغات رایگان برای همشهری های تهران، کرج، اصفهان، شیراز و ... و وب سایتهای درج آگهی رایگان در این بخش ارائه می گردد.

آگهی رایگان همشهری - بهترین توصیه ها برای تبلیغات تدریس خصوصی موفق

آگهی رایگان همشهری - بهترین توصیه ها برای تبلیغات تدریس خصوصی موفق - اگر قصد دارید برای جذب شاگرد تبلیغات تدریس خصوصی داشته باشید و بسیار موفق شوید ادامه این مطلب را بخوانید. برای درج تبلیغات تدریس خصوصی به سایت های زیر مراجعه نمائید.

www.IranModares.com

www.Tadris-Riazi.com

توصیه های زیر برای درج تبلیغات تدریس خصوصی موفق موثر است.

از عکس بهتری برای تبلیغ خودتان استفاده کنید
متقاضیان کلاس های تدریس خصوصی اولین بار مشخصات شما را در لیست مدرسین می بینند و متن تبلیغات تدریس شما در لیست مدرسین نمایش داده نمی شود. در لیست مدرسین فقط عنوان تبلیغ شما و عکس شما نمایش داده خواهد شد. بسیار واضح است که استاد و مدرسی که عکس مناسبتری را قرار داده است به احتمال بیشتری روی تبلیغ ایشان کلیک می شود و در ادامه اگر متن را هم خوب نوشته باشد شاگرد جذب خواهد کرد. بنابراین بهترین عکسی که دارید را برای تبلیغات تدریس خصوصی خودتان در نظر بگیرید. یک عکس پرسنلی شیک بسیار مناسب است. حتی اگر عکسی باشد که در آتلیه گرفته شده است و بسیار شیک و مرتب می باشد باز هم بازدهی بیشتری دارد. قرار دادن عکس مناسب برای تبلیغات تدریس خصوصی باعث می شود بازدید تبلیغ شما افزایش یابد.

متن تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را کاملتر بنویسید

اگر می خواهید جذب شاگرد زیادی داشته باشید باید برای نوشتن متن تبلیغات تدریس خودتان وقت بگذارید. متقاضیان تدریس خصوصی و والدین ایشان به متن تبلیغ شما دقت خواهند کرد و اگر متقاعد شوند که شما استاد مجرب و خوبی هستید برای هماهنگی کلاس با شما تماس خواهند گرفت. سوابق تدریس خودتان و دانشگاهها، مدارس و یا آموزشگاههایی که تدریس کرده اید را ذکر نمائید. افتخارات خودتان را هم در متن تبلیغ ارائه کنید. برای اینکه شانس جذب شاگرد بیشتری داشته باشید اسم تمام دروس تدریسی را با جزئیات کامل در متن تبلیغ ارائه نمائید. مثلا اگر ریاضی تدریس می کنید، ریاضی ششم، ریاضی هفتم، ریاضی کنکور و هر مقطعی را که تدریس می کنید بنویسید.

برای نوشتن تبلیغات تدریس خصوصی موفق باید مواردی را در متن آگهی ارائه کنیم که به جلب اعتماد بیشتر متقاضیان تدریس خصوصی کمک کند. در ضمن، در نظر داشته باشید که اگر عکس خودتان را برای تبلیغ قرار دهید باز هم یک مرحله در جلب اعتماد کاربران موفق تر بوده اید. بعضی از اساتید یک عکس عمومی را برای تبلیغ خودشان در نظر می گیرند. البته در این حالت هم می توان شاگرد جذب کرد ولی بهتر است عکس خودتان را قرار دهید تا ارتباط بیشتری با تبلیغ شما گرفته شود و افراد بیشتری اعتماد کنند. علاوه بر ارائه لیست مدارس و دانشگاهها و آموزشگاههایی که در آن محل ها تدریس کرده اید می توانید در متن تبلیغات تدریس خودتان موارد دیگری را هم ذکر کنید که باز هم به اعتماد سازی کمک کند. البته همانطور که گفته شد باید مستند حرف بزنید و مدارک لازم را هم ارائه نمائید.

حتما بخوانید:سایت آگهی رایگان تدریس خصوصی برای همشهری های تهران و کرج

نکات تکمیلی در رابطه با بهترین روش جذب شاگرد
با توجه به مطالبی که گفته شد اگر وافعا در جستجوی بهترین راهکار برای درج تبلیغات و آگهی اینترنتی هستید، درج اگهی در همین سایت ایران مدرس و یا استفاده از آگهی اینترنتی را به صورت کلی از دست ندهید. این روش امکانات و مزایای زیادی دارد و واقعا بهترین روش است. شما می توانید در هر زمانی متن تبلیغ خودتان را ویرایش کنید و به آن مواردی را اضافه نمائید. می توانید برای خودتان عکس خوبی را قرار دهید و حتی از نحوه تدریس خودتان فیلم بگیرید و آن را ارائه کنید. در ایران مدرس امکان ثبت جزوه و خلاصه جزوه و نمونه سوال امتحانی و .... هم فراهم شده است. بنابراین امکانات مختلف و متنوعی را در اختیار دارید تا خودتان را معرفی نمائید و شاگرد جذب کنید. در متن تبلیغ خودتان سوابق تدریس و رزومه کاری کاملی را ارائه کنید. هر چه کاملتر بنویسید بهتر است. اگر بتوانید نظرات شاگردهای قبلی خودتان را هم ثبت نمائید بسیار خوب است.  این اساتید توضیحات کاملی را برای تبلیغ خودشان درج نموده اند. می توانید از اگهی های تدریس خصوصی سایر اساتید ثبت نامی در سایت ایران مدرس هم ایده بگیرید. به هر حال برای نوشتن تبلیغات خودتان وقت بگذارید و آن را هر چه بهتر بنویسید. در صورت تمایل تبلیغ خودتان را ویژه کنید تا در صفحه اصلی سایت قرار گیرید و بیشتر دیده شوید. آگهی های تدریس ویژه بازدهی بالاتری دارند.

بهترین تبلیغات تدریس خصوصی تبلیغاتی است که در مرحله اول جذاب و خواندنی نوشته شده باشد و در مرحله دوم در جلب اعتماد کاربران و متقاضیان تدریس خصوصی موفق عمل نماید. جذاب و خواندنی نوشتن تبلیغ به این معنی است که وقتی آگهی شما در بین اگهی های مختلف تدریس خصوصی دیده می شود فرد ترجیح دهد بر روی تبلیغ شما کلیک کند. برای اینکه تبلیغ شما این ویژگی را داشته باشد باید روی عنوان و عکس تبلیغ متمرکز شوید و بهترین عکسی که دارید را قرار دهید و در عنوان تبلیغ هم قول های خوبی بدهید. حتی اگر لازم می دانید می توانید به اتلیه بروید و برای تبلیغ خودتان در همین سایت ایران مدرس و یا سایت های دیگر یک عکس شیک و مرتب تهیه کنید. شما اگر بخواهید به صورت حرفه ای و تخصصی در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید یک عکس عالی و شیک را لازم دارید. در بین آگهی های مختلف معمولا اول عکس و عنوان دیده می شود و باید روی انتخاب این دو مورد دقت کنید تا بهترین تبلیغ را داشته باشید. در عنوان آگهی هم قول های خوبی بدهید. مواردی مانند "جلسه اول رایگان" ، "100 درصد تضمینی" ، " تضمین کیفیت تدریس" و .... بسیار مناسب هستند و در عنوان تبلیغ از آنها استفاده نمائید. در ضمن، در عنوان آگهی خودتان مهمترین افتخار یا افتخارات خودتان مانند "رتبه 102 کنکور" ، " دبیر رسمی با 20 سال سابقه تدریس" ، "دارای سابقه تدریس در دانشگاه" و ... را هم ذکر نمائید. اگر می خواهید بهترین تبلیغ با بازدهی بالا داشته باشید این موارد را در نظر بگیرید.

مطالعه نمائید:درج اگهی و تبلیغات رایگان تدریس خصوصی

به صورت کلی متن آگهی تدریس باید بتواند باعث ایجاد اعتماد و اطمینان در متقاضی تدریس خصوصی یا والدین ایشان گردد. یک متن تبلیغات تدریس خصوصی خوب اطلاعات کاملی را در مورد مدرس و رزومه کاری ایشان و سوابق تدریس و .... ارائه کرده است به گونه ای که شخصی که آن را مطالعه می کند به این نتیجه برسد که استاد مورد نظر باسواد است و سابقه کاری خوبی دارد و می توان برای کلاس خصوصی به ایشان اطمینان کرد. باید سعی کنید در متن تبلیغات تدریس خصوصی خودتان سوابق تدریس را به صورت کامل ذکر نمائید. در هر آموزشگاه و مدرسه و دانشگاهی که تدریس کرده اید اسم آن محل را ذکر نمائید. اگر در کنکور رتبه خوبی کسب کرده اید، در المپیاد موفق بوده اید، معدل بالایی در دوران تحصیل داشته اید، دانشجوی نمونه و یا شاگرد ممتاز بوده اید و یا هر افتخار دیگری که دارید را در متن آگهی ذکر نمائید. به هر میزان متن تبلیغ شما با صداقت کامل نوشته شود و نشان دهد شما سوابق تحصیلی و کاری درخشانی دارید، به همان میزان در جذب شاگرد موفق تر خواهید بود.


علاوه بر موارد گفته شده، اینکه برای تبلیغ خودتان یک عکس خوب هم انتخاب نمائید بسیار مفید است. یک عکس پرسنلی شیک از خودتان کاملا موثر است. افراد در صفحات مختلف ایران مدرس یا سایت های دیگر قبل از این که متن تبلیغ شما را ببینید و مطالعه کنند عکس شما و عنوان آگهی تدریس را مشاهده می کنند. اگر عنوان تبلیغ را خوب نوشته باشید و عکس خوبی را انتخاب کرده باشید، از بین آگهی های تدریس خصوصی مختلف بر روی تبلیغ شما کلیک می شود. بنابراین با انتخاب عکس و عنوان خوب برای تبلیغ تدریس خصوصی خودتان تعداد کلیک هایی که بر روی آگهی شما می شود را افزایش دهید و با ارائه متن تدریس خصوصی خوب این کلیک ها را تبدیل به تماس کنید. در ایران مدرس اخیرا امکان ثبت فیلم نمونه تدریس هم فراهم شده است. اگر یک فیلم نمونه تدریس یکی دو دقیقه ای از خودتان قرار دهید در جذب شاگرد بیشتر و افزایش تاثیر آگهی تدریس شما بسیار موثر است.

تبلیغ خودتان را در فروم ها و شبکه های اجتماعی معرفی نمائید.

یک راهکار خوبی که وجود دارد این است که برای آگهی تدریس خصوصی خودتان تبلیغ کنید. چرا فقط باید منتظر باشید تا شخصی از صفحه تدریس شما بازدید کند؟ خودتان هم دست به کار شوید و برای خدمات تدریس خصوصی خودتان در سایت ها و وبلاگ ها، شبکه های اجتماعی، فروم ها و انجمن ها و .... تبلیغ کنید و آدرس صفحه آگهی تدریس خصوصی خودتان در سایت ایران مدرس را هم معرفی نمائید. به این ترتیب علاوه بر روش های ذکر شده قبلی از این طریق هم می توانید برای خودتان بازدید کننده و در نتیجه شاگرد جذب نمائید. از وبلاگ یا سایت خودتان به صفحه تدریس خودتان لینک بدهید و آن را معرفی نمائید.


در مقالات قبل هم به تفصیل در مورد جدی گرفتن آگهی تدریس خصوصی برای جذب شاگرد توضیح داده شده است. به احتمال زیاد این نکته مورد تایید همه ی اساتید می باشد که هر کاری اگر به آن اهمیت داده نشود و جدی گرفته نشود به نتیجه نخواهد رسید. یکی از نشانه های جدی گرفتن تبلیغات تدریس خصوصی برای جذب شاگرد این است که متن تبلیغ خوب نوشته شود. کلمه قانع کننده بودن برای متن آگهی تدریس خصوصی بسیار مناسب است. به عبارت دیگر متن تبلیغ باید به گونه ای نوشته شود که وقتی متقاضی تدریس یا والدین ایشان آن را مطالعه نمود متقاعد شود که با یک استاد با تجربه و خوب و با یک معلم توانا طرف است و می تواند برای نتیجه گرفتن و یادگیری بهتر دروس روی ایشان حساب کند. موارد زیادی وجود دارد که اگر در متن آگهی ذکر گردد به این اعتمادسازی بسیار کمک می کند و می تواند تعداد تماس ها را بسیار افزایش دهد.

به هر میزان بیشتر بنویسید بهتر است. البته مطالبی که در متن تبلیغ ذکر می کنید را به دو دسته خیلی مهم و معمولی طبقه بندی کنید. مواردی که خیلی مهم است و جزو افتخارات و ویژگی های بارز شما است را در ابتدای تبلیغ و در پاراگراف اول قرار دهید. بقیه موارد را هم در ادامه ذکر کنید. سوابق تدریس، نظرات شاگردهای قبلی که راضی بوده اند و یا نتیجه گرفته اند، ذکر نام مدارس و دانشگاههایی که قبلا در آنها تدریس کرده اید و .... در متن تبلیغ می تواند بسیار موثر و مفید باشد.


تبلیغات تدریس خصوصی برای جذب شاگرد را جدی بگیرید

اینکه ثبت آگهی و تبلیغات در اینترنت و در سایت های تخصصی تدریس خصوصی مانند همین سایت ایران مدرس چقدر برای شما بازدهی داشته باشد به مقدار زیادی به این بستگی دارد که شما به چه میزان این روش را جدی بگیرید. اساتید و مدرسینی وجود دارد که در همین سایت ایران مدرس تبلیغ خودشان را که درج می کنند برای عنوان تبلیغ 3 یا 4 کلمه بیشتر ثبت نمی کنند و متن تبلیغ را هم بسیار کوتاه و مختصر می نویسند و برای آن وقت نمی گذارند. یعنی از همان ابتدای کار انگار خودشان می دانند که برای آنها جواب نمی دهد و فقط می خواهند امتحان کرده باشند. باید برای نوشتن آگهی های خودتان وقت بگذارید و عنوان بسیار خوب و جذاب و متن بسیار کاملی را ارائه کنید. سوابق تدریس خودتان را بنویسید و توضیح دهید که چرا کلاس های شما متفاوت و موثر است. افتخارات خودتان را در متن تبلیغ ذکر کنید و یک عکس خوب هم ثبت نمائید. در صورت تمایل می توانید با پرداخت هزینه مناسب آگهی خودتان را ویژه کنید تا در جایگاه بالاتری در همین سایت ایران مدرس نمایش داده شده و بیشتر دیده شود. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی عبارت هزینه تبلیغات تدریس خصوصی کلیک کنید.


متن و عنوان آگهی خودتان را به صورت مداوم به روز نمائید

ممکن است شما در قدم اول عنوان و متن مشخصی را برای تبلیغ خودتان در نظر گرفته باشید. لزومی ندارد که این متن و تبلیغ همیشه به همان صورت اولیه خودش باقی بماند و شما می توانید به مرور زمان آن را کاملتر کنید. مثلا اگر در یک مدرسه یا دانشگاه کلاس گروهی دارید ایده بسیار خوبی که وجود دارد این است که در یکی از جلسات برگه هایی را به شاگردهای خودتان بدهید تا نظرشان را در مورد کلاس های شما بنویسند. در ادامه سر فرصت این نظرات را تایپ کنید و در متن تبلیغ قرار دهید. وقتی افراد محتلف در متن تبلیغ شما نظرات مثبت شاگردهای قبلی شما را می بینند برای تماس با شما برای کلاس بیشتر ترغیب می شوند. یا به عنوان مثال دیگر اگر کلاس های جدیدی می گیرید و در آموزشگاه و یا مدرسه و دانشگاه جدیدی کلاس دارید که در متن تبلیغ تدریس خصوصی خودتان آن را ذکر نکرده اید حتما آن را اضافه نمائید و به مرور زمان متن تبلیغ شما باید کاملتر و کاملتر شود.

حتما بخوانید:آگهی رایگان همشهری - ثبت اگهی تدریس خصوصی و آموزش در منزل

در تبلیغات تدریس خصوصی اعتماد سازی کنید.

افرادی که در جستجوی استاد و مدرس تدریس خصوصی هستند برایشان خیلی مهم است که بتوانند معلمی را پیدا کنند که قابل اعتماد باشد. بنابراین روی اعتماد سازی باید خیلی کار کنید. مواردی که در آگهی شما دیده می شود شامل عنوان تبلیغ، عکس و متن آگهی است و این سه مورد را باید خیلی جدی بگیرید و خوب بنویسید. عنوان تبلیغ تدریس خصوصی از این جهت مهم است که در لیست مدرسین متن آگهی شما دیده نمی شود و فقط عنوان آگهی شما را کاربران خواهند دید. بنابراین اگر عنوان را خوب بنویسید کاربر از بین اساتید مختلف بر روی تبلیغ شما کلیک می کند. در عنوان آگهی مهمترین ویژگی خودتان را که می تواند رتبه خوب کنکور، دبیر رسمی بودن، تدریس در دانشگاه، تضمینی بودن کلاس ها و .... باشد را بنویسید. در آگهی هایی که در ایران مدرس ثبت شده است مواردی وجود داشته که مدرس و استاد یک عکس بسیار نامرتب و با سر و موی نامرتب از خودش قرار داده است و بنابراین در جذب شاگرد موفق نبوده است. افراد هیچ شناختی از شما ندارند و ظاهر شما در دید اول بسیار مهم است. خود شما هم باشید با استادی که عکس پرسنلی مرتب با کت و شلوار قرار داده است تماس می گیرید و نه با مدرسی که با سر و وضع نامرتب یک عکس غیر مناسب را قرار داده است. بنابراین این موارد را حتما مد نظر قرار دهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.