آگهی رایگان همشهری

آگهی رایگان همشهری، تبلیغات رایگان برای همشهری های تهران، کرج، اصفهان، شیراز و ... و وب سایتهای درج آگهی رایگان در این بخش ارائه می گردد.

آگهی رایگان همشهری

آگهی رایگان همشهری، تبلیغات رایگان برای همشهری های تهران، کرج، اصفهان، شیراز و ... و وب سایتهای درج آگهی رایگان در این بخش ارائه می گردد.

آگهی رایگان همشهری درج تبلیغات رایگان تدریس

آگهی رایگان همشهری درج تبلیغات رایگان تدریس - اگر قصد دارید در زمینه تدریس و تدریس خصوصی آگهی اینترنتی ثبت کنید، بر روی یکی از لینکهای زیر کلیک نمائید.


آگهی تدریس


اگر در جستجوی پربازدیدترین و معتبرترین سایت آگهی تدریس و تدریس خصوصی هستید ...
....

بازدید: 84

به اطلاع می رساند در سایت ایران مدرس به مدت 3 روز (1 تیر تا 3 تیر 95) تخفیف 20 درصدی برای ثبت آگهی ویژه در نظر گرفته شده است. تخفیف مذکور هم اکنون به قیمتهای ارائه شده در سایت ایران مدرس اعمال شده است. به این معنی که اگر همین الان برای ثبت آگهی ویژه اقدام کنید، خواهید دید که هزینه هایی که حین پرداخت به شما نشان داده می شود به نسبت جدول تعرفه 20 درصد تخفیف را دارد. در ضمن مدرسینی که قبلا آگهی ثبت نموده اند، تخفیف های ویژه خودشان را هم دارند (مثلا اگر مدرسی بیش از چهار بار در ایران مدرس آگهی ویژه ثبت کرده باشد، تخفیف 25 درصدی قبلی خودش را دارد و تخفیف حاضر هم اضافه خواهد شد). مطلب دیگر اینکه، مدرسینی که هم اکنون در ایران مدرس آگهی ویژه دارند هم می توانند از این تخفیف استفاده کرده و در صورتیکه در این سه روز هزینه آگهی را پرداخت کنند، پس از انقضای آگهی فعلی آنها، آگهی بعدی برای ایشان ثبت خواهد شد. یادآور می شود مهلت استفاده از این تخفیف ساعت 12 شب روز پنجشنبه 3 تیر 95 است.

....
بازدید: 139

وب سایت ایران مدرس (همین وب سایت) بهترین گزینه برای درج اگهی تدریس و تدریس خصوصی است. با درج اگهی تدریس در این وب سایت، تبلیغ شما در معرض هزاران بازدید کننده متقاضی تدریس خصوصی قرار می گیرد.
....

بازدید: 253

اگر در زمینه تدریس خصوصی در تهران، کرج، قم، قزوین، اصفهان، مشهد، تبریز، یزد، اهواز، سنندج و .... فعالیت دارید ...
....

بازدید: 185

ایران مدرس برترین سایت تدریس خصوصی ایران و بهینه ترین سایت تدریس از نظر گوگل است.
....

بازدید: 156

اگر در جستجوی بهترین سایت ثبت آگهی تدریس دروس مهندسی برق، کامپیوتر و صنایع هستید ...
....

بازدید: 281

بهترین سایت ثبت آگهی اینترنتی تدریس دروس مهندسی مکانیک و عمران، بدون تردید، سایت ایران مدرس (همین وب سایت) است. اگر قصد دارید در زمینه تدریس خصوصی دروس مهندسی مکانیک و دروس مهندسی عمران فعالیت داشته باشید، برای جذب شاگرد و ثبت آگهی تدریس، ایران مدرس بهترین گزینه است. دلایل این ادعا در ادامه ارائه می گردد.
....

بازدید: 167

در این بخش، چند نکته برای ثبت آگهی تدریس موثر و مفید ارائه شده است.
....

بازدید: 164

اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید و برای فعالیت در زمینه تدریس و تدریس خصوصی قصد دارید در اینترنت تبلیغ کنید، برای آشنایی با چگونه ثبت تبلیغ تدریس خصوصی ادامه این مطلب را بخوانید.
....

بازدید: 370

ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین (بیش از 20000 بازدید روزانه در ایام امتحانات) سایت تدریس ایران است. این وب سایت بازدید روزانه بالایی دارد و با درج تبلیغات در زمینه تدریس خصوصی در ایران مدرس آگهی شما در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار خواهد گرفت. بنابراین، اگر می خواهید در معرض دید هزاران بازدید کننده متقاضی تدریس قرار بگیرید، سایت ایران مدرس بهترین محل برای درج تبلیغ تدریس شما است.
....

بازدید: 249

جذب شاگرد و افزایش درآمد از تدریس خصوصی با درج آگهی تدریس در ایران مدرس به راحتی ممکن است. مدرسینی که در صفحه اصلی سایت مشاهده می کنید و در حال حاضر آگهی ویژه دارند، آگهی خودشان را بارها و بارها تمدید نموده اند. این خود نشان دهنده موثر بودن درج آگهی تدریس در ایران مدرس است.
....

بازدید: 233

اگر در جستجوی بهترین سایت درج آگهی رایگان تدریس خصوصی در تهران هستید، آگهی تدریس خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) ثبت نمائید.
....

بازدید: 225

سایت ایران مدرس (همین وب سایت) سایت برتر تدریس و تدریس خصوصی سال 95 است. اگر در سال 95 قصد دارید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید ... اگر در سال 95 قصد دارید با درج تبلیغات رایگان و یا آگهی ویژه در اینترنت شاگرد جذب نموده و از تدریس خصوصی درآمد کسب کنید.... اگر قصد دارید تبلیغ تدریس خودتان را در بزرگترین و معتبرترین سایت تدریس ایران ثبت نمائید ... در هر صورت آگهی تدریس خودتان را در همین سایت، ایران مدرس، درج کنید.
....

بازدید: 252

اگر در جستجوی سایت آگهی تدریس دروس مهندسی برق هستید ...
....

بازدید: 99

با درج آگهی تدریس در وب سایت حاضر (ایران مدرس) در سال 95، آگهی و تبلیغ شما در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار گرفته و شما به راحتی می توانید شاگرد جذب کرده و از تدریس خصوصی درآمد کسب نمائید. درج آگهی تدریس در ایران مدرس کاملا رایگان است. تنها در صورتیکه تمایل داشته باشید می توانید با پرداخت مبلغ مناسبی آگهی خودتان را ویژه کنید. آگهی های ویژه تدریس خصوصی به نسبت آگهی های رایگان در جایگاه بالاتری نمایش داده می شوند. در ضمن، آگهی های ویژه تدریس بدون نیاز به به روز رسانی همواره در صفحه اصلی سایت قرار دارند. تعداد زیادی از مدرسینی که هم اکنون در صفحه اصلی سایت ایران مدرس مشاهده می کنید و آگهی تدریس ویژه دارند، آگهی خودشان را بارها و بارها تمدید نموده اند. این خود نشان دهنده موثر بودن درج آگهی تدریس ویژه در ایران مدرس است. در ضمن آگهی های ویژه تدریس خصوصی در کنار مطالب دانلودی، تست های کنکور، سوالات امتحانی و .... نیز نمایش داده می شوند.
....

بازدید: 378


آگهی تدریس


بهترین وب سایت درج آگهی و تبلیغ تدریس خصوصی همین وب سایت (ایران مدرس) است. در وب سایت ایران مدرس تا سال 95 بیش از 12700 مدرس خصوصی ثبت نام کرده و آگهی تدریس ثبت نموده اند.
....

بازدید: 511

در وب سایت حاضر، ایران مدرس، تدریس خصوصی از ابتدایی تا دانشگاه ارائه می گردد. در این وب سایت هزاران مدرس ثبت نام کرده و در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، تدریس فیزیک و شیمی، تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس زبان فرانسه و آلمانی، تدریس خصوصی دروس عمومی و تخصصی دانشگاهی و ... فعالیت دارند. وب سایت ایران مدرس بیشترین تعداد مدرسین را در بین سایتهای تدریس خصوصی دارد. در سایت ایران مدرس تا سال 95 بیش از 12700 مدرس خصوصی در زمینه تدریس و آموزش دروس مختلف ثبت نام کرده و به کار تدریس مشغول هستند. علاوه بر موارد ذکر شده، در سایت ایران مدرس مطالب آموزشی زیادی از جمله تست کنکور، جزوات کنکوری و درسی، نمونه سوالات امتحانی، مقالات اموزشی و ... نیز ارائه شده است. اگر شما نیز در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارید و یا می خواهید فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و آموزش را شروع کنید، اگهی خودتان را در همین وب سایت ثبت نمائید. برای ثبت آگهی تدریس خصوصی در سایت ایران مدرس در بالای همین صفحه بر روی فرم عضویت در سایت کلیک نموده و تبلیغات رایگان تدریس خودتان را درج نمائید. سایت ایران مدرس معتبرترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و به بهترین شکل متقاضیان تدریس و آموزش را به سمت اگهی تدریس شما میل می دهد. این وب سایت از نظر گوگل هم کاملا بهینه است. به عنوان مثال، همین الان عبارتهای تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی زیست شناسی، مدرس خصوصی و ... را در گوگل جستجو کنید. خواهید دید که سایت ایران مدرس در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل و در جایگاه اول یا یکی از سه جایگاه اول نمایش داده خواهد شد. برای کسب درآمد از تدریس خصوصی و جذب شاگرد، فرصت درج اگهی تدریس در سایت ایران مدرس را از دست ندهید. سایت ایران مدرس به صورت اختصاصی به بحث تدریس خصوصی پرداخته است و بنابراین آگهی تدریس شما در بین آگهی های با موضوعات مختلف گم نخواهد شد. اگر می خواهید تاثیر گذاری آگهی تدریس خودتان را افزایش دهید، آگهی خودتان را به صورت ویژه درج نمائید. تعداد زیادی از مدرسینی که در ایران مدرس آگهی ویژه ثبت نموده اند و هم اکنون در صفحه اصلی قابل مشاهده هستند، بارها و بارها آگهی خودشان را در سایت ایران مدرس تمدید نموده اند. این خود نشان دهنده تاثیر و بازدهی درج اگهی تدریس در سایت ایران مدرس است. چرا اگر این مدرسین با درج تبلیغات تدریس در ایران مدرس شاگرد جذب نمی کردند، آگهی تدریس خودشان را تمدید نمی کردند.

بازدید: 155

به جرات می توان گفت که وب سایت ایران مدرس در حال حاضر بزرگترین و پربازدیدترین وب سایتی است که به صورت اختصاصی به بحث تدریس خصوصی پرداخته است. این وب سایت بیش از 12300 مدرس و 45000 عضو ثبت نامی دارد (تا بهمن 94). در سایت ایران مدرس بیش از 7000 جزوه، نمونه سوال امتحانی، مقالات آموزشی و ... ارائه شده است و تبلیغ ویژه شما در کنار این مطالب آموزشی هم نمایش داده خواهد شد.

....
بازدید: 119

اگر در جستجوی برترین سایت ثبت آگهی تدریس فیزیک و شیمی هستید، تبلیغات تدریس خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) ثبت نمائید.
....

بازدید: 468

اگر در جستجوی بهترین سایت درج آگهی تدریس دروس دانشگاهی هستید، وب سایت حاضر (ایران مدرس) بهترین گزینه برای شما است.
....

بازدید: 137

اگر در جستجوی سایت پربازدید درج آگهی رایگان تدریس خصوصی کنکور هستید ....
....

بازدید: 242

اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید و با جذب شاگرد درآمد کسب کنید، بهترین زمان درج آگهی تدریس خصوصی آذر و دی 94 است.
....

بازدید: 226

درج آگهی تدریس و جذب شاگرد در آذر94 و دی 94 به نسبت سایر ایام سال بسیار راحتتر و پربازده تر است.
....

بازدید: 129

در این بخش راهکارهایی برای افزایش بازدهی آگهی تدریس و افزایش جذب شاگرد ارائه شده است.
....

بازدید: 379

اگر در زمینه تدریس خصوصی زیست کنکور فعالیت دارید ... اگر مدرس خصوصی زیست کنکور هستید و می خواهید با ثبت آگهی و تبلیغ تعداد شاگردها و درامد خودتان را افزایش دهید ... اگر به آموزش و تدریس خصوصی زیست کنکور علاقه دارید ولی هنوز در این زمینه آغاز به کار نکرده اید ...
....

بازدید: 242

اگر در زمینه تدریس فیزیک کنکور فعالیت دارید، وب سایت ایران مدرس (همین وب سایت) بهترین گزینه برای درج آگهی و تبلیغ شماست.
....

بازدید: 754

رتبه اول نتایج جستجوی گوگل تدریس خصوصی شیمی به سایت ایران مدرس (همین وب سایت) تعلق دارد.
....

بازدید: 161

بهترین سایت ثبت آگهی تدریس فیزیک همین وب سایت (ایران مدرس) است. اگر می خواهید دلیل این امر را بدانید ادامه این مطلب را بخوانید:
....

بازدید: 221

سایت ایران مدرس برترین سایت درج تبلیغات و آگهی تدریس خصوصی است. ایران مدرس بیشترین تعداد مدرسین ثبت نامی در بین سایتهای تدریس را دارد (بیش از 11500 مدرس تا آذر 94). این وب سایت پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است ( حدود 15000 بازدید روزانه).
....

بازدید: 154

دلایل ثبت آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس در این بخش ارائه می گردد.
....

بازدید: 123


آگهی تدریس


همانطور که می دانیم، امتحانات میان ترم دبیرستانها و دانشگاهها حدودا از 15 آبان شروع شده و بنابراین فاصله زمانی اول تا 15 آبان زمان مناسبی برای درج آگهی تدریس است. ....

بازدید: 521

همانطور که می دانید، در وب سایت ایران مدرس، مدرسین می توانند با پرداخت مبلغ مشخصی آگهی های تدریس رایگان خود را به حالت ویژه تغییر دهند. اما ممکن است کسانی که در حال حاضر آگهی تدریس ویژه درج کرده اند بخواهند تعداد ستاره های آگهی خود را افزایش دهند. این افراد با مراجعه به کنترل پنل (بخش می خواهم ویژه شوم) می توانند تعداد ستاره های آگهی تدریس ویژه خود را افزایش داده و آگهی خود را در جایگاه بالاتری به نسبت سایر آگهی های تدریس قرار دهند. ....

بازدید: 321

همانطور که می دانیم مثل هر کار دیگری برای درج یک آگهی تدریس مناسب و موثر نیز عوامل مختلفی می تواند تاثیر گذار باشد. از جمله عواملی که کمک می کند آگهی تدریسی را که به صورت رایگان یا ویژه در ایران مدرس درج می کنید موثر باشد می توان به موارد زیر اشاره کرد: ....

بازدید: 2017

همانطور که در مطالب ارائه شده قبلی نیز گفته شده است، وب سایت ایران مدرس از دید موتورهای جستجو، خصوصا گوگل، کاملا بهینه بوده و به بهترین شکل می تواند متقاضیان تدریس را به سمت آگهی های تدریس درج شده مدرسین ارجاع دهد. ....

بازدید: 399

1- آگهی های تدریس به دو صورت رایگان و ویژه در وب سایت ایران مدرس نشان داده می شود. برای آگهی های رایگان فقط ایمیل و برای آگهی های ویژه مشخصات کامل مدرس ارائه می گردد. ....

بازدید: 266

دانشجویان و تمامی کسانی که به کار دیگری مشغول هستند می توانند در زمینه تدریس خصوصی به عنوان یک کار پاره وقت هم فعالیت کنند. ....

بازدید: 1534

مدرسین گرامی می توانند، به جای پرداخت نقدی هزینه درج آگهی در ایران مدرس، با قرار دادن فایلهای خود در فروشگاه و فروش آنها حساب کاربری خود را شارژ نموده و با استفاده از آن آگهی تدریس خود را درج نمایند. نحوه درج فایل در فروشگاه به صورت زیر است: ....

بازدید: 586

وب سایت ایران مدرس به صورت اختصاصی به بحث تدریس خصوصی پرداخته است. مدرسین زیادی از طریق درج آگهی تدریس در ایران مدرس شاگرد جذب نموده و آگهی خود را چندین بار تمدید نموده اند. ....

بازدید: 209

در این مقاله کوتاه راهکاری برای تشخیص مفید یا غیر مفید بودن درج آگهی تدریس در ایران مدرس ارائه می گردد. ....

بازدید: 242

وب سایت ایران مدرس در موتور جستجوی گوگل از جایگاه خوبی برخوردار بوده و برای تعداد زیادی از عبارتهای شامل و یا مشابه تدریس خصوصی زبان فرانسه در صفحه اول نتایج جستجو و در چند جایگاه اول نشان داده می شود. به این ترتیب، با درج آگهی ویژه در ایران مدرس شانس جذب شاگرد خود را به شدت افزایش می دهید. ....

بازدید: 231

همانطور که می دانید وب سایت ایران مدرس برای بسیاری از عبارتهای شامل تدریس خصوصی از دید موتورهای جستجو همچون گوگل بهینه بوده و به بهترین شکل می تواند متقاضیان تدریس را به سمت آگهی شما ارجاع دهد. در این بخش موقعیت وب سایت ایران مدرس در نتایج تعدادی از جستجوهای انجام شده در گوگل برای عبارات شامل تدریس خصوصی ارائه شده و میزان بهینه بودن آن مورد بررسی قرار می گیرد. ....

بازدید: 324

وب سایت ایران مدرس برای عبارات شامل تدریس خصوصی از نظر موتورهای جستجو از جمله گوگل بسیار بهینه بوده و به بهترین وجه می تواند متقاضیان تدریس را به سمت آگهی مدرسین ارجاع دهد. در ادامه موقعیت ایران مدرس در موتور جستجوی گوگل برای تعدادی از عبارات با جستجوی بالای شامل تدریس خصوصی ارائه شده است. همانطور که مشاهده می شود برای تعداد زیادی از عبارتهای شامل تدریس وب سایت ایران مدرس در صفحه اول گوگل و در جایگاهی بین 1 تا 5 قرار دارد. ....

بازدید: 342

درج آگهی تدریس در ایران مدرس به دلایل زیر مفید و موثر است: ....

بازدید: 518

دلایل زیر نشان می دهد که درج آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس (www.iranmodares.com) مفید و موثر است: ....

بازدید: 654

در صورتی که در زمینه تدریس خصوصی کنکور فعالیت دارید می توانید با درج آگهی تدریس خصوصی در وب سایت ایران مدرس تعداد شاگردان خودتان را افزایش دهید. ....

بازدید: 865


آگهی تدریس


تعدادی از فعالیت های درآمد زا در دوران دانشجویی به صورت زیر می باشد: ....

بازدید: 5698

در رابطه با تدریس خصوصی هزینه ثابتی را نمی توان تعیین کرد. با توجه به اینکه کسانی که در زمینه تدریس خصوصی کار می کنند برای امر تدریس وقت می ذارن و برای زمان هم نمی توان قیمتی تعیین کرد، بنابراین نباید انتظار داشت که هزینه تدریس خصوصی مقدار مشخص و ثابتی باشد. ....

بازدید: 2129

کار تدریس خصوصی در مقاطعی از سال اوج گرفته و در زمانهای دیگری متقاضی کمتری خواهد داشت. همانطور که می دانیم در ایام امتحانات افراد بیشتری متقاضی ارائه خدمات در زمینه تدریس خصوصی هستند. البته برای کسانی که در زمینه تدریس خصوصی کنکور یا زبان انگلیسی کار می کنند، این بحث خیلی درست نبوده و در تمام ایام سال می توانند شاگرد جذب نمایند. ....

بازدید: 1679

در صورتی که در زمینه تدریس خصوصی فعالیت می کنید و قصد دارید با درج آگهی شاگرد جذب نمائید، موارد زیر را مد نظر داشته باشید: ....

بازدید: 4712

راهکارهای مختلفی به منظور جذب شاگرد وجود دارد که تعدادی از آنها در اینجا توضیح داده خواهد شد. ....

بازدید: 4983

وب سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین وب سایت تدریس خصوصی در ایران است. وب سایت مزبور در ایام امتحانات بیش از 10000 بازدید به صورت روزانه داشته و برای اکثر عبارتهای شامل تدریس خصوصی برای موتورهای جستجو از جمله گوگل، یاهو و بینگ بهینه می باشد. ....

بازدید: 451

احتراما به اطلاع می رساند مدیریت وب سایت ایران مدرس در نظر دارد به مناسبت سال جدید برنامه ویژه ای را در راستای ارائه تخفیف درج آگهی به صورت زیر اجرا نماید. ....

بازدید: 235

به جرات می توان گفت که وب سایت ایران مدرس بهینه ترین وب سایت در زمینه تدریس خصوصی برای موتورهای جستجو بوده و به بهترین شکل می تواند متقاضیان تدریس را به سمت آگهی های مرتبط با تدریس سوق دهد. ....

بازدید: 329

به جرات می توان گفت که وب سایت ایران مدرس در حال حاضر بزرگترین و پر بازدیدترین وب سایتی است که به صورت اختصاصی به بحث تدریس خصوصی پرداخته است. این وب سایت بیش از 4700 مدرس و 28000 عضو ثبت نامی دارد (البته این آمار برای مهرماه سال 92 بوده و تعداد مدرسین و اعضای ثبت نامی ایران مدرس به سرعت در حال افزایش است). ....

بازدید: 3994


چگونگی درج آگهی تدریس خصوصی موثر

در صورتی که در زمینه تدریس خصوصی فعالیت می کنید و قصد دارید با درج آگهی شاگرد جذب نمائید، موارد زیر را مد نظر داشته باشید:

1- انتخاب عنوان مناسب برای آگهی تدریس خصوصی: عنوان آگهی باید به صورت خلاصه و مفید کل محتوای آگهی و موضوع آن را به خوبی نشان دهد. عنوان مناسب باعث می شود از بین آگهی های مختلف بر روی آگهی شما کلیک کنند.

2- درج آگهی تدریس در وب سایت مناسب و مرتبط: آگهی خود را در وب سایتی درج کنید که مرتبط با موضوع مد نظرتان باشد و وب سایت مد نظر برای موتورهای جستجو کاملا بهینه باشد. در زمینه تدریس خصوصی وب سایت ایران مدرس (www.iranmodares.com) به دلیل بازدید بالا و بهینه بودن از نظر موتورهای جستجو بهترین گزینه است.

3- استفاده از تصویر مناسب و تاثیر گذار: تصویر مناسب برای آگهی مانند عنوان مناسب در متمایز کردن و بالا بردن احتمال کلیک بر روی آن کاملا موثر است.

4- ارائه توضیحات کامل، جامع و به اندازه کافی قانع کننده در رابطه با توانائیها و سوابق کاری: هر توضیح و یا مطلبی که در معرفی بهتر شما به بازدید کننده و متقاعد کردن او برای تماس با شما موثر است را در آگهی خود بگنجانید. یکی از مزیتهای آگهی اینترنتی این است که محدودیتی در ارائه مطلب وجود نداشته و به صورت کامل و جامع می توانید خودتان را معرفی کنید.

5- درخواست هزینه مناسب: می توانید در قسمت تعرفه از اصطلاح "توافقی" هم استفاده کنید.

6- ارائه تضمین کیفیت کار: در صورتی که به شکلی بتوانید کیفیت کار خود را تضمین کنید تاثیر آگهی شما بالاتر خواهد رفت. تعدادی از مدرسین از عبارت "جلسه اول رایگان" استفاده می کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.