آگهی رایگان همشهری

آگهی رایگان همشهری، تبلیغات رایگان برای همشهری های تهران، کرج، اصفهان، شیراز و ... و وب سایتهای درج آگهی رایگان در این بخش ارائه می گردد.

آگهی رایگان همشهری

آگهی رایگان همشهری، تبلیغات رایگان برای همشهری های تهران، کرج، اصفهان، شیراز و ... و وب سایتهای درج آگهی رایگان در این بخش ارائه می گردد.

درج اگهی و تبلیغات رایگان تدریس خصوصی

درج اگهی و تبلیغات رایگان تدریس خصوصی - به عنوان مثال می توانید مقاله نحوه نوشتن آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی یا چگونه برای تدریس خصوصی تبلیغ کنیم را مطالعه کنید. در بعضی از مقالات هم ویژگیهای برتر سایت ایران مدرس به عنوان برترین سایت آگهی تدریس ایران ارائه شده است. مثلا اگر می خواهید بدانید چرا ایران مدرس بهترین گزینه برای درج آگهی و تبلیغات تدریس شما است، این مقاله چرا در سایت ایران مدرس آگهی تدریس ثبت کنم؟ را مطالعه نمائید. اگر در سایت ایران مدرس آگهی تدریس ثبت می کنید (در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک نموده و در ادامه آگهی خودتان را درج نمائید)، اسم تمام دروس تدریسی خودتان را در متن آگهی ارائه نمائید. سوابق تدریس و اینکه کجاها تدریس کرده اید را هم ذکر کنید. اگر در کنکور رتبه برتر بوده اید، در المپیاد مقامی کسب کرده اید، جزوه شاگردهای ممتاز بوده اید و یا هر افتخار دیگری که داشته اید را در متن آگهی ذکر نمائید. نکته مهمی که بسیار می تواند در جذب شاگرد شما مهم باشد نظرات شاگردهای قبلی شما است. البته باید واقعی باشد. از شاگردهای قبلی خودتان که نتیجه گرفته اند و موفق بوده اند نظر سنجی کنید و نظرات آنها را در متن آگهی و تبلیغات تدریس خودتان قرار دهید. این مورد در جذب شاگرد بسیار موثر است. برای جذب شاگرد بیشتر مطالعه مقاله چگونه شاگرد خصوصی پیدا کنم (10 راهکار جذب شاگرد) هم می تواند موثر باشد. دقت کنید که حتما و حتما یک عکس خوب، مناسب، شیک و رسمی از خودتان در اگهی قرار دهید. این مورد هم در افزایش تعداد تماس هایی که از طریق آگهی تدریس توسط متقاضیان تدریس خصوصی با شما گرفته می شود خیلی موثر است.
در سایت ایران مدرس مطالب خیلی زیادی در زمینه نحوه نوشتن آگهی تدریس و موثر و جذب شاگرد از طریق ان ارائه شده است. اگر می خواهید آگهی تدریس و تبلیغات تدریس خوب و موثری ثبت کنید. در عنوان آگهی اسم دروس تدریسی خودتان را ذکر نمائید. در متن آگهی هم توضیحات کاملی در مورد سوابق کاری و تحصیلات و افتخاراتی که کسب کرده اید ارائه کنید. برای آگهی خودتان عکس مناسبی انتخاب نموده و در صورت تمایل آگهی خودتان را ویژه نمائید. برای کسب اطلاعات کامل در زمینه ثبت آگهی تدریس موثر و مفید مقاله نحوه درج آگهی تدریس موفق یا عوامل موثر در درج آگهی تدریس پربازده را مطالعه نمائید.
ایران مدرس برای درج آگهی و تبلیغات اینترنتی در زمینه آموزش و تدریس خصوصی کاملا موثر و پربازدید است. ایران مدرس برای اکثر عبارتهای شامل تدریس خصوصی مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زیست، تدریس خصوصی عربی و ... در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول قرار دارد و متقاضیان تدریس و آموزش در منزل را به صورت مستقیم به سمت آگهی شما هدایت می کند. بسیاری از مدرسینی که در ایران مدرس آگهی و تبلیغ تدریس خصوصی ثبت کرده اند، بارها و بارها اگهی خودشان را تمدید نموده اند و این خود نشان دهنده موثر بودن ثبت تبلیغات تدریس در ایران مدرس است. در ایران مدرس هزاران مطلب و جزوه آموزشی ثبت شده است و آگهی و تبلیغات تدریس مدرسین و گروههای آموزشی در کنار این مطالب آموزشی هم نمایش داده می شود.
در سایت ایران مدرس مطالب خیلی زیادی در زمینه نحوه نوشتن آگهی تدریس و موثر و جذب شاگرد از طریق ان ارائه شده است. اگر می خواهید آگهی تدریس و تبلیغات تدریس خوب و موثری ثبت کنید. در عنوان آگهی اسم دروس تدریسی خودتان را ذکر نمائید. در متن آگهی هم توضیحات کاملی در مورد سوابق کاری و تحصیلات و افتخاراتی که کسب کرده اید ارائه کنید. برای آگهی خودتان عکس مناسبی انتخاب نموده و در صورت تمایل آگهی خودتان را ویژه نمائید. برای کسب اطلاعات کامل در زمینه ثبت آگهی تدریس موثر و مفید مقاله چگونه برای تدریس خصوصی تبلیغ کنیم یا راهکارهایی برای افزایش بازدهی آگهی تدریس و افزایش جذب شاگرد را مطالعه نمائید.
ایران مدرس برای درج آگهی و تبلیغات اینترنتی در زمینه آموزش و تدریس خصوصی کاملا موثر و پربازدید است. ایران مدرس برای اکثر عبارتهای شامل تدریس خصوصی مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زیست، تدریس خصوصی عربی و ... در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول قرار دارد و متقاضیان تدریس و آموزش در منزل را به صورت مستقیم به سمت آگهی شما هدایت می کند. بسیاری از مدرسینی که در ایران مدرس آگهی و تبلیغ تدریس خصوصی ثبت کرده اند، بارها و بارها اگهی خودشان را تمدید نموده اند و این خود نشان دهنده موثر بودن ثبت تبلیغات تدریس در ایران مدرس است. در ایران مدرس هزاران مطلب و جزوه آموزشی ثبت شده است و آگهی و تبلیغات تدریس مدرسین و گروههای آموزشی در کنار این مطالب آموزشی هم نمایش داده می شود. برای کشب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه ثبت آگهی تدریس موثر و مفید و چگونگی ثبت تبلیغ تدریس خصوصی پربازده مقالات زیر را مطالعه نمائید. برای جذب شاگرد، افزایش تعداد شاگردهایتان و کسب درآمد از تدریس خصوصی فرصت درج تبلیغات تدریس در سایت ایران مدرس را از دست ندهید. ایران مدرس بزرگترین، پربازدیدترین و معتبرترین سایت تدریس خصوصی و تبلیغات آموزش در ایران است.
یکی از بهترین راهکارها برای جذب و پیدا کردن شاگرد خصوصی و کسب درآمد از کار تدریس و تدریس خصوصی درج آگهی تدریس در سایت (ایران مدرس) است. اگر مدرس ریاضی، فیزیک، زبان و یا هر درس دیگری هستید و در زمینه اموزش خصوصی دروس مقطع دانشگاه و تدریس دروس دانشگاهی یا دروس سایر مقاطع فعالیت دارید، برای جذب شاگرد و کسب درآمد از کار تدریس در همین سایت عضو شده و آگهی تدریس خودتان را به صورت رایگان ثبت نمائید. در صورت تمایل می توانید آگهی تدریس خودتان را ویژه کرده و بازدهی آن را افزایش دهید. سایت ایران مدرس برای اکثر عبارتهای شامل تدریس خصوصی در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار دارد و متقاضیان تدریس خصوصی را به راحتی به سمت آگهی شما هدایت می کند.
سایت ایران مدرس از نظر گوگل کاملا بهینه است. عبارتهایی همچون تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی، تدریس خصوصی زبان، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی عربی، تدریس خصوصی زیست و ... را در گوگل جستجو کنید. خواهید دید که برای تمامی این عبارتها سایت ایران مدرس در صفحه اول نتایج گوگل حضور دارد. بنابراین متقاضیان تدریس خصوصی به راحتی به سمت آگهی تدریس شما هدایت خواهند شد.
بهینه بودن از نظر گوگل: سایت ایران مدرس برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی از نظر گوگل کاملا بهینه است. مثلا اگر عبارت تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی شیمی و ... را در گوگل جستجو کنید، اولین یا یکی از اولین وب سایتهایی که در نتایج جستجوی گوگل می بینید ایران مدرس است. برای عبارتهای مرتبط با دروس مهندسی مکانیک و عمران حتی به نسبت عبارتهای قبلی ایران مدرس بهینه تر هم می باشد. مثلا همین الان خودتان عبارتهایی مانند تدریس خصوصی استاتیک، تدریس خصوصی ایستایی، تدریس خصوصی مقاومت مصالح، تدریس خصوصی مکانیک خاک، تدریس خصوصی تحلیل سازه و ... را در گوگل جستجو کنید. خواهید دید که ایران مدرس در صدر نتایج نمایش داده خواهد شد. به این ترتیب، اگر شما در ایران مدرس آگهی تدریس ثبت کنید، کاربرانی که در جستجوی مدرس دروس مهندسی مکانیک و مهندسی عمران هستند، به راحتی به سمت آگهی شما هدایت می شوند. این گزینه را خودتان امتحان کنید. خواهید دید که در نتایج جستجوی گوگل هیچ سایت دیگری موقعیت ایران مدرس را ندارد.
بازدید تبلیغ آگهی دهندگان: برای مدرسین قبلی که در سایت ایران مدرس آگهی ثبت نموده اند و هنوز هم آگهی دارند، بازدید آگهی آنها نمایش داده می شود. همین الان به تعداد بازدید آگهی مدرسین ایران مدرس نگاه کنید. بر روی آگهی مدرسین کلیک نمائید و ببینید که هر مدرس چقدر بازدید داشته است. برای بعضی از مدرسین بازدید آگهی حتی به بیش از 30000 بازدید رسیده است. همانطور که گفته شد، با درج تبلیغ تدریس در ایران مدرس، آگهی شما در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار خواهد گرفت.
بازگشت آگهی دهندگان قبلی: تعداد زیادی از مدرسینی که در حال حاضر در صفحه اصلی سایت ایران مدرس مشاهده می کنید و هم اکنون آگهی ویژه دارند، تبلیغات تدریس خودشان را بارها و بارها تمدید کرده اند. این خود نشان دهنده موثر بودن درج آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس است.
در ایران مدرس هزاران جزوه، نمونه سوال امتحانی ، تست کنکور و ... ارائه شده است و اگر تبلیغ تدریس خودتان در این سایت را ویژه کنید، آگهی تدریس شما را در کنار جزوات هم نمایش خواهیم داد و به این ترتیب احتمال جذب شاگرد شما بالاتر خواهد رفت. در ایران مدرس یک محیط کاملا آموزشی فراهم شده و در نتیجه ثبت تبلیغات تدریس در آن به نسبت هر سایت آگهی دیگری بازدهی بالاتری دارد.
هر از چند گاهی محتوی آگهی را کاملتر کنید. از دانشجویانتان نظر سنجی کنید و به آگهی اضافه کنید. وب سایت ایران مدرس برای بحث تدریس خصوصی بهینه است. اگر آگهی خوبی ثبت کنید حتما به جایی خواهد رسید که دیگر به علت مشغله زیاد تدریس، نمی توانید شاگرد اضافه تری بگیرید و تماسها را رد می کنید. دقت کنید که اگر خوب تدریس کنید، علاوه بر شاگردهای جدید، شاگردهای ترم های قبل هم دوباره به سراغ شما می آیند و درآمد شما مرتبا بیشتر می شود. پس خوب تدریس کردن را هم تمرین کنید.
سوابق کاری خود را به صورت کامل در متن آگهی بنویسید. هر چه طولانی تر، بهتر. اصلا مزیت آگهی اینترنتی به نسبت آگهی روزنامه و ... این است که محدودیتی برای توضیح در مورد توانائی هایتان ندارید. برجسته ترین ویژگیهای خودتان را در چند خط اول بنویسید و مواردی که اهمیت کمتری دارد را در آخر توضیحات آگهی بیاورید. فقط، صداقت را رعایت کنید. اگر دانشگاهی درس خوانده اید که نمی خواهید بنویسید، ننویسید ولی دیگر به جای آن دانشگاه دیگری را ننویسید. این موارد در نهایت مشخص شده و به این ترتیب راه به جایی نخواهید برد.
تعدادی از دلایل عدم بازدهی آگهی های تدریس می تواند به صورت زیر باشد:

1- انتخاب عکس نامناسب: بسیاری از مدرسین عکس نامناسبی از خودشان را برای آگهی تدریس خود ثبت می کنند. با توجه به آگهی های قبلی مشاهده شده است که بعضی از مدرسین یک عکس نامناسب و حتی با موهای نامرتب از خودشان ثبت می کنند. شما اگر خودتان را جای کسی که آگهی شما را می بینید بگذارید، آیا با چنین مدرسی تماس می گیرید. مطمئنا عکس آگهی شما تاثیر بسیار زیادی دارد. توصیه می شود یک عکس مرتب و مناسب را برای آگهی در نظر بگیرید. اگر آگهی تدریس شما بازدهی نداشته است ممکن است به علت عکس نامناسب باشد.

2- انتخاب عنوان نامناسب: در عنوان آگهی تا جایی که تعداد کاراکترها اجازه می دهد، عنوان کاملی بنویسید که تمامی دروس مورد نظر شما را پوشش دهد. عنوان را جذاب و متمایز بنویسید تا بر روی آگهی شما کلیک کنند. اگر تضمینی کار می کنید، کلمه تضمینی را در عنوان آگهی بیاورید. اگر ویژگی و مدرک خاص یا ویژه ای دارید، آن را به صورت کوتاه در عنوان بیاورید. مثلا: تدریس توسط رتبه 200 کنکور

3- ثبت متن ناکافی و نامناسب برای آگهی تدریس: متن اگهی را متقاعد کننده بنویسید. تمامی سوابق کاری خودتان را در متن آگهی تدریس بیاورید. نظرات دانش آموزان و دانشجویان را در متن اگهی بیاورید. اگر قبلا دانش آموزان و دانشجویان شما نتیجه خوبی گرفته اند آن را ذکر کنید. اگر متن اگهی تدریس شما متقاعد کننده نباشد، بر روی آگهی شما کلیک می کنند ولی با شما تماس نمی گیرند.

4- زمان ثبت اگهی تدریس: به هر حال بازدهی آگهی های تدریس در ایام امتحانات و ایام نزدیک به امتحانات بیشتر است. اگر در سایر ایام سال آگهی تدریس ثبت می کنید، آگهی با ستاره کمتری ثبت کنید تا به نسبت هزینه ای که می پردازید، بازدهی مناسبی از آن بگیرید. اگر بار اول است که آگهی تدریس ثبت می کنید، از تعداد ستاره پایین شروع کنید و کم کم آن را افزایش دهید.
برای موفقیت در تدریس و جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس، درج یک آگهی تدریس خوب لازم و ضروری است. در حال حاضر ثبت آگهی تدریس در اینترنت یکی از بهترین راهکارهای تبلیغ در زمینه تدریس و جذب شاگرد است. اگر می خواهید تعداد شاگردهای خود را افزایش دهید و میزان درآمد خود را از تدریس و تدریس خصوصی بالا ببرید آگهی تدریس خود را به بهترین صورت ممکن ثبت کنید. برای ثبت آگهی تدریس موفق موارد زیر را در نظر بگیرید:

1- عنوان مناسبی برای آگهی تدریس خود انتخاب کنید. حتی الامکان دروس تدریسی یا مهمترین دروس تدریسی خود را در عنوان آگهی تدریستان ذکر کنید.

2- عکس مناسبی برای آگهی تدریس خود انتخاب نمائید. آگهی هایی که عکس مناسبی دارند تاثیرگذاری بیشتری دارند. می توانید یکی از عکسهای خودتان را برای آگهی تدریس در نظر بگیرید، یا عکسی مرتبط با دروس تدرسیتان را برای آن انتخاب کنید.

3- متن آگهی تدریستان را پربار و کامل بنویسید. رزومه کاری و سوابق و تجربیات کاریتان را کامل بنویسید. هر موردی که فکر می کنید توانائیهای شما در امر تدریس را بهتر نشان می دهد در متن آگهی ذکر نمائید. سوابق کاری، موفقیت های تدریس و آموزش قبلی، رتبه ها و افتخارات، نظرات دانشجویان و دانش آموزان قبلی، دانشگاهها و موسساتی که در آنها تدریس کرده اید و .... را در متن آگهی بگنجانید.

4- کلمات و عبارات کلیدی مناسبی برای آگهی تدریس خود انتخاب نمائید. دروسی را که در عنوان آگهی تدریس نتوانسته اید ذکر نمائید (به علت محدودیت در تعداد کاراکترها)، در کلمات کلیدی بنویسید.

5- آگهی تدریس خود را منحصر به فرد و به روش خودتان بنویسید. آگهی های تدریس مدرسان دیگر را کپی نکنید. چون علاوه بر اینکه ممکن است برای شما مناسب نباشد، آگهی های کپی شده از نظر موتورهای جستجو از جمله گوگل ارزشی ندارد و در انتهای نتایج آن نشان داده می شود. آگهی تدریس را به روش خودتان و با زبان خودتان بنویسید.
به منظور درج یک آگهی تدریس موفق و موثر که در جذب شاگرد و کسب درآمد بیشتر به شما کمک کند، موارد زیر را مد نظر داشته باشید:
1- استفاده از عکس مناسب برای آگهی تدریس: از عکس مناسبی برای آگهی تدریس خود استفاده کنید. بعضی از مدرسان یک عکس نامرتب از خودشان برای آگهی ثبت می کنند و به این ترتیب مسلما تعداد کسانی که با آنها تماس می گیرند خیلی کم خواهد بود. یا عکس مرتبی از خودتان برای اگهی تدریس قرار دهید و یا عکسی متناسب با دروس تدریسی تان.
2- نوشتن متن کامل و متقاعد کننده حین درج آگهی تدریس: متن آگهی تدریس را به گونه ای بنویسید که کسانی که آن را مطالعه می کنند متقاعد شوند که با شما تماس بگیرند. روزمه خود و سوابق درخشانی که دارید را درج کنید.
3- ارائه هزینه تدریس منطقی و متناسب با سابقه کار مدرس: مسلما مدرسانی که سابقه کار بالاتر و مدرک بالاتری دارند هزینه بیشتری برای تدریس درخواست می کنند. هزینه درخواستی خود را متناسب با سوابق کاری خود انتخاب کنید و یا به صورت توافقی کار کنید.
4- درج آگهی تدریس در وب سایت اختصاصی تدریس خصوصی: وب سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین وب سایت تدریس خصوصی بوده و مسلما بهترین گزینه برای درج آگهی تدریس است.
5- انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای آگهی تدریس: در کلمات کلیدی انتخابی خود، عنوان دروس تدریسیتان را بگنجانید. کلمات کلیدی در هدایت متقاضیان تدریس به سمت آگهی شما می تواند موثر باشد.

6- انتخاب عنوان مناسب برای آگهی تدریس: برای آگهی تدریس خود عنوانی انتخاب کنید که ترجیحا در آن عناوین تک تک درسهای تدریسی ارائه شود. عنوان را ترغیب کننده بنویسید تا بر روی آگهی تدریس شما کلیک شود.

منبع: ایران مدرس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.